مخفی شدن در جستجوی فیسبوک

فیسبوک قابلیتی برای مخفی شدن در قسمت جستجو را فراهم کرده است . اگر کسی بخواهد شما را در سیستم جستجوی فیسبوک پیدا کند ، معمولا از دو روش استفاده خواهد کرد :

۱- جستجوی نام شما : جستجوی نام کاربری شما در فیسبوک ممکن است فرد جستجو کننده را به پروفایل شما هدایت کند .

۲- جستجو از طریق آدرس ایمیل : این روش دقیق تر از روش قبلیست . چون ایمیل یک شناسه ی یکتاست و هرگز دو کاربر در فیسبوک نمیتوانند از یک ایمیل استفاده کنند . پس اگر فرد جستجو کننده آدرس ایمیل شما را در فیسبوک جستجو کند ، شما را پیدا خواهد کرد .

به منظور مخفی شدن در جستجوی فیسبوک مراحل زیر را طی کنید .

۱- از قسمت بالا و سمت راست فیسبوک ، از منوی Account ، زیر منوی Privacy Settings را انتخاب کنید .

۲- اکنون در نیمه پایینی صفحه ، بخشی به نام How You Connect وجود دارد . لینکی با عنوان Edit Settings در مقابل این گزینه قرار دارد که با کلیک بروی آن ، پنجره ای جدید باز خواهد شد و پس آن شما توانایی اعمال تغییرات در قسمت های مختلفی را دارید .


- در پنجره ای که باز شده است ، گزینه ای با عنوان Who can look up your profile by name or contact info وجود دارد . این گزینه همان گزینه ی مربوط به مخفی شدن شما در سیستم جستجوی فیسبوک است . کافیست منوی کشویی مقابل این گزینه را کلیک کرده و از بین سه گزینه ی موجود ، گزینه آخر یعنی Friends را انتخاب کنید .

در این صورت فقط دوستان شما قادرند تا شما را در سیستم جستجوی فیسبوک پیدا کنند .

به غیر از گزینه Everyone که مربوط به نمایش پروفایل شما برای همگان است ، گزینه ای دیگر با نام Friends of Friends وجود دارد . در صورت انتخاب این گزینه ، دوستانِ دوستان شما نیز میتوانند پروفایل شما را در بخش جستجوی فیسبوک پیدا کنند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد