The Sims در فیسبوک: محبوبترین بازی در شبکه های اجتماعی؟!

Zynga” نام یکی از بازی های بسیار پر طرفدار شبکه اجتماعی فیسبوک است که این روزها به صورت کاملاً جدی توسط رقیب جدید خود از نظر “محبوبت” مورد تهدید قرار گرفته است. کمپانی بازی سازی Electronic Arts که پیش از این موفق به فروش ۴ میلیارد دلاری بازی The Sims برای رایانه های خانگی شده بود، اکنون نسخه آزمایشی این بازی را تحت عنوان “The Sims Social” را در فیسبوک معرفی کرده است.

جالب است که بدانید، در همین مدت کوتاه، تعداد افرادی که شروع به انجام این بازی نموده اند از مرز ۴٫۶ میلیون نفر گذشته است. این آمار توسط مرکز AppDATA مورد تائید قرار گرفته است.


به گزارش وین بتا به نقل از Mashable، هم اکنون بازی The Sims Social جزو ۱۰ بازی برتر فیسبوک می باشد. همچنین، از دیگر بازی های مورد علاقه کاربران می توان به CityVille, FarmVille, Empires & Allies, Texas Hold ‘Em و Pioneer Trail اشاره نمود. تا کنون کمتر بازی توانسته است در کمتر از یک هفته خود را به چنین رتبه ای ارتقاء دهد.

رتبه نخست بازی های فیسبوک نیز متعلق به بازی CityVille است که بیش از ۱۴ میلیون علاقه مند دارد.

با وجود آنکه  The Sims Social هنوز در مراحل آزمایشی خود می باشد، برخی از امکانات بازی برای کاربران غیر فعال است اما می توان پیش بینی کرد طی هفته های آینده، میلیون ها علاقه مند شروع به انجام این بازی نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد